Типологія уроків. Пам'ятка вчителю.
В арсеналі вчителя є більше десятка типів уроків, які різноманітні за своєю структурою і цілями.Іноді ефективність і продуктивність уроку залежить безпосередньо від правильно вибраного типу. Часто педагоги в гонитві за результатом і клопотах забувають, як багато варіантів у них є. Ми нагадаємо типологію уроків сьогоднішнього дня.
Вступний урок.
Назва говорить сама за себе. Найчастіше ці уроки проходять на початку навчального року. Їх мета - підготувати учнів до вивчення нового курсу чи розділу. Місія вчителя - не просто розповісти. до чого готуватись і чого очікувати, а зацікавити, дати цікаву рекламу. Це урок-настройка.
Урок формування вмінь і навичок. На початку цього уроку актуалізуються уже наявні ЗУН (знання, уміння, навички), потім на основі наявних формуються нові уміння і навики, проводяться вправи на освоєння та закріплення нового матеріалу.
Урок вивчення нового матеріалу.
Урок побудований на первинному введенні матеріалу. При цьому враховуються особливості розумової діяльності дитини: процеси запамятовування і відтворення матеріалу
Орієнтовна схема самоаналізу уроку
1. Чи відповідає мій урок програмі?
2. Чи правильно мною були визначені і розвязані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі
завдання?
3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?
4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я закцентувати увагу учнів на його
вивченні?
Читати далі...
Немає коментарів:
Дописати коментар